Searching...
Sabtu, 29 Maret 2014
09.29 0

Sayu : Tangisan Dari TG Nik Aziz Mohon Maaf Kepada Seluruh Rakyat Kelantan

Sayu : Tangisan Dari TG Nik Aziz Mohon Maaf Kepada Seluruh Rakyat Kelantan


TG Datuk Nik Aziz Nik Mat, Mursyidul Am PAS mengalirkan air mata memohon maaf kepada rakyat Kelantan ketika menyampaikan kuliah subuh di Masjid Pulau Melaka, Kelantan, pagi tadi.

TG memohon maaf di atas segala kesilapan yang beliau lakukan sepanjang memimpin Kelantan sebelum ini.

TG juga mengaitkan sakit yang beliau alami sekarang adalah kifaarat (balasan untuk membersihkan dosa) daripada dosa dilakukan selama memimpin Kelantan

“Maafkan segala kesilapan saya selama saya pimpin Kelantan. Ni sakit saya mungkin Allah nak kifaarat dosa saya atas apa kesalahan saya buat selama saya pimpin Kelantan,” kata bekas menteri besar Kelantan yang paling lama memimpin negeri itu pagi tadi.

Lazimnya, Nik Aziz akan membelakangkan makmum ketika memberikan tazkirah Subuh di masjid, tetapi pagi ini beliau mengadap Jemaah yang memenuhi Masjid Pulau Melaka.

0 komentar:

Posting Komentar