Searching...
Rabu, 12 Maret 2014
16.43 0

Saya Masih Ada Perasaan Malu

Saya Masih Ada Perasaan Malu


Lama jugak tak update pasal gosip di antara artis jelita Hanez Suraya & kisahnya bersama Mr R. Walaupun pelbagai spekulasi timbul dan dihentam pelbagai pihak, Hanez Suraya masih lagi boleh bertahan dan menerima segalanya dan berserah kepada takdir.

Sebelum nie Hanez ada menyatakan hasratnya untuk menamatkan zaman solonya bersama dengan kekasih hati namun sekarang Hanez lebih selesa menyerahkan segalanya kepada takdir.

“Biarlah takdir yang menentukan hala tuju perancangan kami. Saya tidak mahu terburu-buru dalam perkara yang membabitkan masa depan. Saya juga sama sekali tidak akan mendesak Romie untuk segera berkahwin dengan saya. Saya pun masih tahu malu”

Kalau dilihat cakap-cakap orang, ada yang mendakwa Hanez dikatakan terpikat dengan Mr R kerana kekayaan yang dimiliki tapi ini kata Hanez Suraya:

“Kalau dapat bakal suami orang kaya itu adalah bonus tapi apa yang penting adalah hati budi”

Betul kata Hanez Suraya tu, kalau bukan sebab hati budi Mr R yang baik, takkan rumah tangga yang dibina dulu bertahan lama & dikurniakan rezeki yang banyak, kan? :3

Kredit : Utusan Malaysia

0 komentar:

Posting Komentar